poniedziałek, 6 lipca 2015

Inspired by ... Charlize Mystery cudo

Już w kwietniu po raz pierwszy usłyszałam o projekcie Inspired by, w którym kosmetyki przygotowywane są przez znane osoby. Póki nie znałam ich zawartości jakoś nie chciałam inwestować tak dużej kwoty (box najmniej kosztuje 99 zł) na kota w worku. Moje podejście zmieniło się jednak, gdy wiedziałam co jest w środku ;-) Najbardziej do gusty przypadła mi zawartość pudełka Charlize Mystery. Dodatkowo używają kodu "Inspiracja" za pudełko zapłaciłam tylko 89,20 zł. Super! A oto, co było w środku:




Chyba nikogo to nie zdziwi, ale najbardziej zadowolona jestem z obecności w pudełku kremu Skin79 BB. Dostałam próbkę razem z czerwcowym ShinyBoxem i się w nim zakochałam ;-) Długo szukałam tak dobrego BB i chyba znalazłam, aczkolwiek jestem ciekawa innych wersji i mam nadzieję, że nie długo pojawią się i one. Na karcie produktowej jego cena wynosi 130 zł, ale w sklepie widziałam je za 99 zł, czyli i tak więcej niż dałam za całe pudełko. Rewelacja!

Drugim świetnym produktem jest płyn micelarny Biodermy Sensibio H2O. Wiele dobrych opinii na jego temat przeczytałam, ale zawsze szkoda było mi kasy na niego. Tylko poczekam aż skończę micel z Garniera i przystąpię do testów :-)

Trzecim produktem, który czuję, że skradnie moje serce jest żel pod prysznic Anatomicals. Jak tylko otworzyłam pudełko czułam jego zapach. Cudny, owocowy, taki energetyczny. Wielkim plusem jest fakt, iż nie ma w swoim składzie substancji konserwującej methylisothiazolinone, na którą mam uczulenie :-(  Bardzo ładnie również wygląda i na pewno będzie zdobił moją łazienkę.

Fajnie, że do pudełka zostały wrzucone również rzeczy niekosmetyczne, czyli książka "(Nie) mam w co się ubrać" oraz czekoladki Wedel oraz list od Karoliny i zniżka 50 zł do sklepu Answear(ważny do 30.06.2015, ale to szczegół;-)). Cieszę się również, że wszystkie produkty są pełnowymiarowe i jest ich dużo :-) Subskrypcję, co prawda anulowałam, ale nie wykluczone, że skuszę się na następne pudełko, być może innego autora. Z tego, co wiem kod "Inspiracja" jest jeszcze ważny, więc może i Wy się skusicie na to pudełko? ;-)

3 komentarze:

  1. Też mam tego boxa i bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie wydatki to bym jeszcze jedno zamówiła :)

      Usuń