czwartek, 13 sierpnia 2015

Czerwcowy JoyBox i spóźniona recenzja :)

Jak ja dawno tu nie zaglądałam, jest mi wstyd. Postaram się nadrobić braki jak najszybciej :)
Na tapetę biorę dziś czerwcowy JoyBox. Musiałam się mocno namęczyć by go zdobyć w pierwszym rzucie, ale udało się i byłam mega zadowolona, gdy przyszedł. A oto jego zawartość:

1. Podkład AA Make up 30 ml
Kryjąco-korygujący podkład łatwo nakłada się na skórę, ma przyjemną, kremową konsystencję. Trzyma się bardzo długo, sprawia, że cera jest rozświetlona. Idealny dla skóry wrażliwej. Po nałożeniu cera ma jednolity kolor, bez efektu maski.
Standardowo okazało się, że podkład jest dla mnie za ciemny, ale być może jak się bardziej opalę to będzie w sam raz. Skorzystałam natomiast już z próbki, która była do niego dołączona i okazała się zdecydowanie za żółta.

2. Gillette Venus Snap maszynka do golenia
Pierwsza kompaktowa maszynka do golenia dla kobiet, która dzięki swoim wymiarom z łatwością mieści się w damskiej torebce, torbie podróżnej, czy też torbie na siłownię. Jej 5 ostrzy i aktywowane pod wpływem wody paski nawilżające to po prostu idealne rozwiązanie dla jeszcze bardziej gładkiego i dokładnego golenia.Jest to hit tej edycji jak dla mnie. Fajna miniaturowa maszynka sprawia, że mogę ją wszędzie zabrać ze sobą. Goli dobrze, mimo pięciu ostrzy nie zacięłam się ani razu. Na pewno kupię kolejną maszynkę.

3. Venus Multifunkcyjny mus CC 8w1
Multifunkcyjny mus CC 8w1 za sprawą starannie dobranych składników ujednolica, tonuje i poprawia naturalny odcień skóry. Dodaje jej blasku, wygładza nierówności i delikatnie rozświetla zmęczony naskórek. Innowacyjna formuła kosmetyku maskuje wszelkie niedoskonałości, takie jak pajączki, blizny i siniaki.Nie udało mi się przetestować tego musu - mam jeszcze krem CC do ciała z Bielendy. Sama nie wiem czy go potrzebuję, czeka na swoją kolej.

4. Mistero Milano Lakier do paznokci Sensuale + gratis
Nowatorska nanotechnologia zawarta w lakierach zapewnia ultraszybki czas schnięcia oraz maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Lakiery nie pozostawiają smug, a intensywny pigment gwarantuje, iż jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający.Do lakieru był dołączony pilnik oraz próbka kremu do rąk. Nie testowałam jego trwałości, oddałam go koleżance. Ja doprowadzam moje paznokcie do lepszego stanu, gdyż hybrydy mi je zniszczyły.

5. Isadora Mascara All Day Long 4ml
Nowa maskara, która jest łatwa w aplikacji, trzyma się cały dzień, a jej zmycie zajmuje zaledwie kilka sekund! Dzięki niezwykle precyzyjnej szczoteczce, z długim i krótkim włosiem dociera ona do kącików oka oraz sprawia, że rzęsy są perfekcyjnie rozdzielone. Ponadto ekstremalnie wydłuża, pogrubia i wyraźnie podkreśla rzęsy.
To już moja druga miniaturka tuszu Isadora. Bardzo lubię tę markę i ucieszyłam się z niego. Jest trwały, nie osypuje się po całym dniu, nie skleja rzęs. Fajny, godny polecenia.

  6. Realash Odżywka do rzęs 1ml
Serum stymulujące wzrost rzęs, które podbiło serca kobiet na całym świecie, stając się liderem w swojej kategorii. Za wspaniałe rezultaty w pielęgnacji rzęs są odpowiedzialne naturalne substancje aktywne: tatarak zwyczajny, nagietek lekarski, palma sabałowa i len zwyczajny, których działanie zostało potwierdzone w niezależnych instytucjach badawczych.Szczerze mówiąc to chyba właśnie ta odżywka pomogła mi podjąć decyzję o zakupie pudełka. Niestety jeszcze jej nie używałam, bo jeszcze nie skończyła mi się odżywka Long4Lashes. Musi poczekać na swoją kolej :)


Jako dodatkowe kosmetyki wybrałam:
7. Village Candle Mini świeczka
Nie spodziewałam się świeczki o zapachu chleba ;-) pachnie fajnie, ale raczej nie kupiłabym jej drugi raz. 

8. Dottore Hydratore krem nawilżający z kwasem migdałowym 15ml
Hydratore - intensywnie nawilżający krem z 5% kwasem migdałowym jest preparatem nawilżającym, dedykowanym w szczególności dla skór z niedoskonałościami. Dzięki substancjom aktywnym zawartym w recepturze krem zapewnia poczucie intensywnego nawilżenia osobom ze skóra suchą, jak również wspomaga zwalczanie niedoskonałości w przypadku skór tłustych i trądzikowych z tendencją do miejscowego przesuszania się.
Lubię kremy z kwasem migdałowym. Ten również jest przyjemny, dobrze nawilża. Nie używam go jednak na dzień, ponieważ za bardzo bym się po nim świeciła. Skóra jest gładka i odżywiona.

9. Purles Baza pod makijaż z filtrem spf 50
Krem-baza przeznaczony do kompleksowej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Ultralekka, aksamitna formuła zapewnia subtelne rozświetlenie, wielowymiarową pielęgnację i perfekcyjną ochronę skóry przed promieniami UV.
Fajny produkt. Używam go w ciepłe dni zamiast podkładu. Baza wyrównuje mi koloryt i nie muszę kłaść na twarz kolejnej warstwy. Pachnie ładnie, tak waniliowo. Nie zapycha i jest mega wydajny.
Prezent: 
10. Australian Gold Brązujący żel do opalania 10ml
Poręczną saszetkę z bronzerem możesz zawsze trzymać w kosmetyczce lub torebce i w razie potrzeby natychmiast użyć. Efekt widać od razu,a produkt pachnie gumą balonową!
Niestety na mnie takie rzeczy nie działają, a jak już podziałają to robią mi się zacieki. Muszę komuś go oddać, ale i tak był to miły dodatek.

Podsumowując za 49 zł dostałyśmy zestaw mega kosmetyków. Sam fakt, że szybko został wysprzedany świadczy o wyjątkowości tego boxa. Mam nadzieję, że niedługo Joybox zrobi jakąś fajną wyprzedaż i część tych kosmetyków będzie jeszcze dostępna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz