poniedziałek, 7 września 2015

Wakacyjny Duet od ShinyBox cz. 1

Niestety wakacje się skończyły... Patrząc przez okno dostrzegam, że chyba lato też się już skończyło :( Dlatego nie widziałam innego rozwiązania na poprawę humoru i zamówiłam pudełko Wakacyjny Duet. I wiecie, co? Te dwa pudełka poprawiły mój nastrój ;) Wakacyjny Duet składał się z edycji lipcowej i sierpniowej.

Dzisiaj zacznę od lipcowego boxa. Jego nazwa to Perfect Beauty - say yes! Powstał przy współpracy z portalem twojasuknia.pl. A oto jego zawartość:



1. Norel Krem hialuronowy 
Krem o aksamitnej konsystencji dla skóry suchej i normalnej, z równoczesnymi objawami odwodnienia - szorstkością i łuszczeniem naskórka. Tworzy na skórze delikatny, jedwabisty film ochronny niwelujący suchość i napięcie naskórka. Intensywnie nawilża uzupełniając niedobory wilgoci w skórze przez wiele godzin.
Szczerze mówiąc jeszcze go nie testowałam i chyba przez dłuższy czas tego nie zrobię. Powód jest prosty - mam chyba już 3 kremy otwarte i wypadałoby je najpierw zużyć ;)
2. Cosmoderma Pasta cukrowa 170g produkt pełnowymiarowy
Pasta cukrowa Sweet Skin powstała po to, aby ułatwić Państwu nie zawsze przyjemny zabieg depilacji. Pasta cukrowa zawiera wyłącznie naturalne składniki, dzięki czemu można stosować ją na skórę skłonną do alergii.
Nigdy nie depilowałam nóg pastą cukrową. Będzie to mój debiut i nie wiem w sumie jak się do tego zabrać ;) Może macie dla mnie jakiś rady?
3. Etre Belle krem do opalania Sun Care
Inteligentny krem o delikatnym zapachu jest kombinacją substancji pielęgnujących i nawilżających takich jak pantenol, alantoina, mocznik i seryna. Zapewnia skórze pełną ochronę przed słońcem, pozostawiając ją gładką, silną i elastyczną.
Dobrze, że jest długo ważny, bo niestety w tym roku już go chyba nie wykorzystam. Czytałam, że niektóre dziewczyny stosują go na co dzień. Może jest to jakaś myśl, bo wiadomo, że promieniowanie UV działa nie tylko, gdy świeci słońce. Bardzo ładnie pachnie, dobrze się wchłania.
4. Silcatil sztyft ochronny produkt pełnowymiarowy
Silcatil sztyft ochronny tworzy na skórze cienką, niewidoczną warstwę, która skutecznie chroni stopy przed otarciami, a w konsekwencji przed powstawaniem pęcherzy i odcisków. 
Takiego produktu szukałam... niestety na początku wakacji. Teraz będzie musiał poczekać trochę na użycie, bo na co dzień nie katuję się wysokimi i niewygodnymi butami - nie ma obaw o pęcherze czy otarcia. Ale grzecznie poczeka na swój czas ;)
5. Dove dezodorant Dove Beauty produkt pełnowymiarowy
Dezodorant Dove Beauty powstał, aby Twoje pachy były jeszcze bardziej zadbane. Zawiera 1/4 kremu nawilżającego, który odżywia skórę pod pachami, pozostawiając ją miękką i miłą w dotyku. Zapewnia 24h ochronę.
Dużo dziewczyn narzekało, że w pudełku pojawił się dezodorant. Już chyba o tym wspominałam, ale ja lubię jak są dezodoranty. Jest to produkt, który na pewno się przyda i go zużyję. Cieszę się również, że przypadł mi deo Dove, ponieważ z Rexoną ostatnio średnio się lubimy ;) Zapach ma taki inny, ciężki do opisania i na początku myślałam, że nie jest dla mnie. Ale po dwóch użyciach się do niego przekonałam i jest ok.
6. Shefoot krem odżywczy 75ml produkt pełnowymiarowy
Opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom. Formuła została wzbogacona płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. 
Ucieszyłam się, że taki krem znalazł się w pudełku, tym bardziej, że poprzedni krem do stóp już mi się skończył. Jeżeli chodzi o jego właściwości to ciężko mi powiedzieć jak działa, ponieważ nie mam stóp wysuszonych. Ale jako zapobiegawczy krem sprawdza się idealnie. Stosuję go zawsze na noc po kąpieli.

7. Farmona peeling myjący Tutti Frutti 100 ml
To pełne soczystej świeżości kosmetyki dla wszystkich, którzy cieszą się życiem. Odkryj soczyste orzeźwienie. Poczuj się owocowo.
Przypadła mi wersja wiśnia i porzeczka. Peeling jest bardzo przyjemny, pachnie pięknie. Co prawda zapach nie utrzymuje się długo na ciele, ale to nic. Ściera dobrze. Rozmiar idealny na wyjazd. Zdecydowanie pozytywny kosmetyk.

Podsumowując: Pudełko bardzo mi się spodobała. Produkty są przydatne, co prawda nie zużyję ich od razu, ale poczekają na swoją kolej. Cieszę się również, że nie było żadnych produktów do makijażu. Sama pielęgnacja, a to lubię ;)

1 komentarz: